perjantai 9. joulukuuta 2011

Blogmas 2011 - pv. 9.

Onnistuin jotenkin ihmeellisesti taas hajottamaan mun kameran muistikortin... Hajos samalla tavalla kun viimekin kerralla, eli siitä lähti pala kulmasta pois. Viimeks sain sen liimattua kiinni takasin, jollon kortti toimi, mutta nyt ei oo hajuakaan missä se kortti on -.- Täytyy huomenissa ettiskellä sitä, oon varma että se pala tippu tänne meille. Ei oo kiva elää vaan yhen kortin varassa.

Käytiin tänään Ronjan kanssa kahvilla, josta ei sattuneesta syystä ole kuvia. Oli mukava nähä taas pitkästä aikaa ihan kunnolla, vaikka kahvi ei mitään parasta ollutkaa. JKL Presson kahvi - hyi!

En muuten ymmärrä miten oon näin huonomuistinen - mun piti ostaa tänään naamalle kuorinta-aine, mutten tietenkään muistanu. On nyt aika kauan pitäny ostaa uus, tähän mennessä oon tehny viikottaisen maskin, mutta haluun sen kuortinta-aineen kun en maskeista kauheesti välitä.

Mun iho on muutenkin ruennu taas kukkimaan, veikkaan että se kuorimattomuus vois olla yks syy. Toisena syynä veikkaisin mulle testiin tullutta kosteusvoidepurkkia, joka sisälsi oliivia ja joitain muita luonnosta peräisin olevia ainesosia. Oon nimittäin siitepölylle allerginen, enkä esimerkiks voi käyttää Lumenen Natural Code-sarjan tuotteita niiden sisältämän ratamon takia. + Aloin samaan aikaan käyttää jotain Estee Lauderin kosteuttavaa seerumia, mutta sen sisältämä silikoni saattaa aiheuttaa vähän hallaa mun iholle. Huomenissa se on sitten S-market ja ihan Nivean joku perusrasva, jotta saadaan iho kuntoon - ehkä. :)

- Huomiseen siis! :)


PS. Kirpparipöytä 73 Centrumissa on vielä sunnuntaihin asti, kävin tänään viemässä -50%-lapun hyllylle eli kaikki on nyt puoleen hintaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlainen palaute on tervetullutta (pysytään silti asiallisellal pohjalla) ja vaikka kommentoisitkin vanhaan postaukseen, luen ja vastaan siihenkin!

Kiitos kommentistasi! :)

In English or in Finnish, please :)